Porady podatkowe online – sposobem na doradztwo podatkowe

W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej można napotkać wiele trudności dotyczących zarówno interpretacji regulacji podatkowych, jak również sporządzania i uzupełniania różnego rodzaju dokumentów. Często zależy nam na jak najszybszej odpowiedzi na nasze pytania i podjęciu niezbędnych działań. Niewątpliwym udogodnieniem są w takiej sytuacji porady podatkowe online. Poniżej, w trzech krótkich krokach, został opisany ich przebieg.

Krok pierwszy – wysłanie zapytania.

Wiele zależy od tego w jaki sposób opiszemy swój problem. Dokładne i jasne sformułowanie zapytania pomoże usprawnić cały proces. W trakcie przedstawienia swojego problemu należy pamiętać o:

a) dokumentach – czy posiadamy je wszystkie, czy też będziemy musieli wystąpić do odpowiedniego organu z wnioskiem o ich przesłanie lub udostępnienie?

b) doprecyzowaniu problemu – czy zwracamy się z prośbą o pomoc w wypełnieniu formularzy, sporządzeniu bilansu, a może mamy wątpliwości odnośnie jakichś konkretnych regulacji podatkowych?

c) terminach – czy problem z którym się zwracamy ma jakiś określony termin na jego rozwiązanie albo dopiero z upływem określonej daty stanie się aktualny?

d) uprawnieniu – czy działamy w imieniu własnym, spółki, a może staramy się pomóc komuś z rodziny?

Krok drugi – wycena.

W zależności od przedstawionego problemu wycena usługi będzie się nieco różnić. Niewątpliwą korzyścią jest to, iż przed skorzystaniem z porady podatkowej online będziemy wiedzieli z jakimi kosztami należy się liczyć, gdyż wtedy możemy zdecydować czy w ogóle z usługi skorzystamy.

Krok trzeci – uzyskanie porady podatkowej.

Po zapoznaniu się z odpowiedzią możemy sami podjąć dalsze działania w celu rozwiązania swojego problemu w oparciu o poradę, bądź skorzystać z usług Doradcy Podatkowego, który zgodnie z informacjami zawartymi w poradzie może tę sprawę załatwić w naszym imieniu.

Do jednych z największy zalet porad online należy oszczędność czasu. Nie tylko nie musimy wybierać się do siedziby Doradcy Podatkowego, ale także jesteśmy w stanie uzyskać odpowiedź na zadane przez nas pytanie zdecydowanie szybciej, niż ma to miejsce przy udzielaniu porad w formie tradycyjnej. Znacznie usprawnia to proces podejmowania decyzji oraz rozwiązywania bieżących problemów. Co więcej, po przeprowadzeniu konsultacji możemy od razu zaplanować jakie działania należy podjąć, a także zlecić Doradcy Podatkowemu przeprowadzenie określonych czynności w naszym imieniu.

Porady podatkowe ONLINE

Inne usługi

Doradztwo podatkowe

Doradztwo podatkowe świadczone przez Kancelarię Doradztwa Podatkowego Paweł Wysiński to kompleksowa pomoc dla podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych w zakresie optymalizacji zobowiązań podatkowych oraz rozwiązywaniu problemów prawno – podatkowych.

Outsourcing finansowo księgowy

Kancelaria Doradztwa Podatkowego Paweł Wysiński zajmuje się kompleksowo obsługą księgową małych oraz średnich firm, a także sprawami kadrowo – płacowymi. Dodatkowo pomagamy równiez nowo powstającym podmiotom zarejestrować działalność gospodarczą.

Porady podatkowe ONLINE

Kancelaria udziela porad podatkowych online i opinii prawno – podatkowych przez Internet.