Usługi podatkowe i doradztwo prawne

Doradztwo podatkowe świadczone przez Kancelarię Doradztwa Podatkowego Paweł Wysiński to kompleksowa pomoc dla podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie optymalizacji zobowiązań podatkowych oraz rozwiązywaniu problemów prawno - podatkowych.

W Kancelarii wierzymy, że odpowiednie zarządzanie zobowiązaniami podatkowymi przyczynia się do efektywniejszego prowadzenia działalności gospodarczej. Ponadto chcemy również, aby nasi klienci odnosili korzyści z wdrażania przemyślanych strategii podatkowych.

Dodatkowo wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów, Kancelaria współpracuje z Radcą Prawnym - dr Karolem Smoterem, który może podjąć się prowadzenia spraw przed sądami z różnych gałęzi prawa (np. prawo cywilne, prawo administracyjne i prawo handlowe), w tym windykacji należności.

W ramach usług doradztwa podatkowego i prawnego oferujemy szeroki wachlarz różnorodnych form wsparcia, w tym m. in.:

• doradztwo prawno - podatkowe dla przedsiębiorców oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej​​
  • konsultacje oraz porady w zakresie interpretacji aktów prawnych oraz konkretnych zdarzeń wywołujących skutki podatkowe
  • kontrole i konsultacje w sprawach związanych z poprawnością dokumentacji i rozliczeń podatkowych
  • reprezentowanie podmiotów gospodarczych, jak i osób fizycznych we wszelkich sporach z organami podatkowymi​, w tym m. in. w prowadzonych kontrolach podatkowych oraz postępowaniach podatkowych
  • zastępstwo procesowe przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych​
  • optymalizacja procesów biznesowych​
  • sporządzanie opinii podatkowych​
  • prowadzenie szkoleń z zakresu prawa podatkowego​
  • rozliczanie sprzedaży nieruchomości w aspekcie podatkowym​
  • rozliczanie dochodów zagranicznych​
  • optymalizacja zobowiązań podatkowych